ATMAKSĀŠANAS UN ATGRIEŠANAS POLITIKA
Pārskats
Mūsu atmaksas un atgriešanas politika ir spēkā 30 dienas. Ja kopš pirkuma ir pagājušas 30 dienas, mēs nevaram piedāvāt pilnu naudas atmaksu vai apmaiņu. Lai prece vai pakalpojums būtu piemērots atgriešanai, tai jābūt nelietotai vai pasākuma biļetes atgriešanas process nesākas iegādātās biļetes pasākuma brīdī. Papildu neatgriežamās preces:
- Dāvanu kartes
- Lejupielādējami programmatūras produkti
- Daži veselības un personīgās aprūpes priekšmeti
Lai pabeigtu atgriešanu, mums ir nepieciešama čeka vai pirkuma apliecinājums. Lūdzu, nesūtiet pirkumu atpakaļ ražotājam. Ir dažas situācijas, kad tiek piešķirta tikai daļēja atmaksa:
- Pasākuma ieejas biļete, kura nav lietota attiecīgā pasākuma laikā.
- Grāmata ar acīmredzamām lietošanas pazīmēm
- Jebkura prece, kas nav sākotnējā stāvoklī, ir bojāta vai trūkst detaļu tādu iemeslu dēļ, kas nav saistīti ar mūsu kļūdu.
- Jebkura prece, kas tiek atgriezta vairāk nekā 30 dienas pēc piegādes
Atmaksas
Kad jūsu atgriešana būs saņemta un pārbaudīta, mēs nosūtīsim jums e-pastu, lai informētu, ka esam saņēmuši jūsu atgriezto preci. Mēs arī informēsim jūs par jūsu atmaksas apstiprināšanu vai noraidīšanu. Ja jūs tiksiet apstiprināts, jūsu atmaksa tiks apstrādāta un noteiktu dienu laikā jūsu kredītkartei vai sākotnējam maksājuma veidam tiks automātiski piemērots kredīts.
Novēlota vai trūkstoša atmaksa Ja vēl neesat saņēmis atmaksu, vispirms vēlreiz pārbaudiet savu bankas kontu. Pēc tam sazinieties ar savu kredītkartes izsniedzēju. Var paiet zināms laiks, līdz jūsu atmaksa tiks oficiāli publicēta. Tālāk sazinieties ar savu banku. Bieži vien pirms atmaksas nosūtīšanas paiet zināms apstrādes laiks. Ja esat to visu izdarījis un joprojām neesat saņēmis atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mums glslatvija@gmail.com.
Izpārdošanas preces Atmaksāt var tikai preces par parasto cenu. Izpārdošanas preces nevar atmaksāt.
Apmaiņa
Mēs nomainām preces tikai tad, ja tās ir bojātas vai bojātas. Ja nepieciešams apmainīt pret tādu pašu preci, raksti mums uz glslatvija@gmail.com.
Dāvanas
Ja prece tika atzīmēta kā dāvana, kad tā tika iegādāta un nosūtīta tieši jums, jūs saņemsiet dāvanu kredītu par atgriešanās vērtību. Kad atgrieztā prece būs saņemta, jums tiks nosūtīts dāvanu sertifikāts. Ja preces iegādes brīdī prece nebija atzīmēta kā dāvana vai dāvanas dāvinātājs pasūtījums tika nosūtīts viņam pašam, lai to nodotu vēlāk, mēs nosūtīsim dāvanas devējam naudas atmaksu, un viņš uzzinās par jūsu atgriešanu.
Sūtīšanas atgriešana
Tā kā mēs nepārdodam fiziskus produktus, piegāde netiek atgriezta.
Vajadzīga palīdzība?
Sazinieties ar mums glslatvija@gmail.com par jautājumiem saistībā ar naudas atgriešanu un atgriešanu.